Powered by Blogger.

16 Mayıs 2008 Cuma

Karne Notu Öğrenme

Karne notunu öğrenme e okulun yanı sıra farklı kuruluşlar sayesinde de gerçekleştirilebilmektedir. Gelişen teknoloji ve sürekli yaygınlaşan internet sayesinde hayat daha kolay bir hal almaya devam ediyor. Bu kolaylıklar öğrenciler için de oldukça faydlı oluyor. Karne notlarını öğrenmek isteyen öğrenciler sınav sonuçlarını internet üzerinden online olarak öğrenebiliyorlar. Bu sistemi kullanmak oldukça basit. Karnem.net öğrencilere bu kolaylığı sunuyor ve sınav sonuçlarını aldıkları puanları online olarak gösterebiliyor.

e okul ile karne notu öğrenmek için Buraya tıklayınız.

Karne notlarınızı karnem.net üzerinden öğrenebilirsiniz.

Karnem.net'in Site Açıklamaları Özetle Şu Şekil:

www.karnem.net hakkında

Karnem.net , okullarımızın kapılarını dünyaya açan, öğretmen-veli-öğrenci iletişiminde sınırları ortadan kaldıran güvenli bir eğitim portalıdır.

Okulda kullanılmakta olan yönetim programına kayıtlı öğrenci, öğretmen ve okul bilgileri portal için ikinci kez girilmesine gerek kalmadan otomatik olarak karnem.net'e aktarılmaktadır.

Velilere, şifresi ile sadece kendi öğrencisinin devamsızlık, not , öğretmen görüşleri ve diğer bilgilerini görme imkanı veren karnem.net aynı zamanda yönetici ve öğretmenlerin de bu bilgileri yetkileri ölçüsünde izlemesine olanak verir.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

e okulu çok seviyorum.taabii okulumuda.e okul sayesinde notlarımızı öğrenebiliyoruz.benimde derslerim iyi olduğu için açıp aileme gösteriyorum.teşekkürler e okul.

Adsız dedi ki...

e okul olmasa meraktan ölürdüm.ama artık notlarımı biliyorum ve okullar kapanmadan düzeltme imkanı bulabiliyorum.iyiki varsın e okul iyiki varsın anafartalar i. o

Adsız dedi ki...

e okulu çok seviyoruz çok güzel onun sayesinde notlarımızı ögrenebiliyoruz

Adsız dedi ki...

e okulu çok seviyorum ama e okul acılmıyor

Adsız dedi ki...

OFF! E-OKUL ÇOK GÜZEL AMA GİRİLMİYOR!